Najczęściej zadawane pytania

Jakie dane są wymagane aby założyć konto w rejestracji internetowej

Podczas zakładania konta wymagane jest podanie imienia, nazwiska, numeru PESEL (w przypadku osoby nie posiadającej numeru PESEL daty urodzenia oraz płci), numeru telefonu oraz adresu zamieszkania. Powyższe dane są niezbędne do udzielenia świadczeń medycznych. Podanie niepoprawnych danych podczas rejestracji uniemożliwi prawidłową realizację wizyty (błędne dane na receptach oraz na dokumentacji medycznej). Numer telefonu wymagany jest w celu szybkiego kontaktu z pacjentem.

Jak mogę zarejestrować swoje dziecko? 
W celu zarejestrowania pacjenta niepełnoletniego, opiekun prawny w pierwszej kolejności powinien utworzyć własne konto, a następnie dodać subkonto osoby niepełnoletniej wykonują następujące czynności:
1. Po zalogowaniu się na swoje konto proszę przejść do zakładki "Panel Pacjenta". 
2. Następnie proszę wybrać w menu po lewej stronie polecenie "Dodaj nowe subkonto". 
3. Po wpisaniu wszystkich danych osoby niepełnoletniej, można dokonać rejestracji.


Zmieniły się moje dane osobowe. W jaki sposób mogę je modyfikować? 
Własne dane możesz modyfikować w panelu klienta po zalogowaniu się na stronie rejestracji internetowej.


Co zrobić gdy nie otrzymałem linku aktywacyjnego? 
Jeśli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego, upewnij się, że podczas rejestracji podałeś prawidłowy adres e-mail. Sprawdź czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM.


Jak odzyskać hasło do portalu? 
W celu odzyskania hasła wejdź w zakładkę logowanie, następnie wybierz przycisk „Zapomniałeś hasła?” i postępuj zgodnie ze wskazówkami.


W jakim terminie mogę się zarejestrować? 
System umożliwia rejestrację na wizytę najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem wizyty. Terminy w rejestracji internetowej są widoczne do 12 tygodni naprzód.

Kiedy mogę zrezygnować z terminu wizyty? 
Przypomnienie o wizycie wysyłane jest 48 godzin przed zarezerwowanym terminem w postaci SMS lub na adres e-mail podany podczas logowania. Na otrzymaną wiadomość należy odpowiedzieć potwierdzając lub odwołując wizytę. Ponadto istnieje możliwość rezygnacji z zaplanowanej wizyty z poziomu Panelu Pacjenta.

Kiedy należy opłacić wizytę?

Rezerwacja wizyty jest bezpłatna, płatność za usługę medyczną dokonywana jest przed wizytą w rejestracji przychodni.