Jakie dane są wymagane aby założyć konto w rejestracji internetowej
Podczas
zakładania konta wymagane jest podanie imienia, nazwiska, numeru
PESEL (w przypadku osoby nie posiadającej numeru PESEL daty
urodzenia oraz płci), numeru telefonu oraz adresu zamieszkania.
Powyższe dane są niezbędne do udzielenia świadczeń medycznych.
Podanie niepoprawnych danych podczas rejestracji uniemożliwi
prawidłową realizację wizyty (błędne dane na receptach oraz na
dokumentacji medycznej). Numer telefonu wymagany jest w celu
szybkiego kontaktu z pacjentem.
Jak
mogę zarejestrować swoje dziecko?
W
celu zarejestrowania pacjenta niepełnoletniego, opiekun prawny w
pierwszej kolejności powinien utworzyć własne konto, a następnie
dodać subkonto osoby niepełnoletniej wykonują następujące
czynności:
1. Po zalogowaniu się na swoje konto proszę
przejść do zakładki "Panel Pacjenta".
2.
Następnie proszę wybrać w menu po lewej stronie polecenie "Dodaj
nowe subkonto".
3. Po wpisaniu wszystkich danych
osoby niepełnoletniej, można dokonać rejestracji.
Zmieniły
się moje dane osobowe. W jaki sposób mogę je modyfikować?
Własne
dane możesz modyfikować w panelu klienta po zalogowaniu się na
stronie rejestracji internetowej.
Co
zrobić gdy nie otrzymałem linku aktywacyjnego?
Jeśli
nie otrzymałeś linku aktywacyjnego, upewnij się, że podczas
rejestracji podałeś prawidłowy adres e-mail. Sprawdź czy
wiadomość nie trafiła do folderu SPAM.
Jak
odzyskać hasło do portalu?
W
celu odzyskania hasła wejdź w zakładkę logowanie, następnie
wybierz przycisk „Zapomniałeś hasła?” i postępuj zgodnie ze
wskazówkami.
W
jakim terminie mogę się zarejestrować?
System
umożliwia rejestrację na wizytę najpóźniej 30 minut przed
rozpoczęciem wizyty. Terminy w rejestracji internetowej są widoczne
do 12 tygodni naprzód.
Kiedy
mogę zrezygnować z terminu wizyty?
Przypomnienie
o wizycie wysyłane jest 48 godzin przed zarezerwowanym terminem w
postaci SMS lub na adres e-mail podany podczas logowania. Na
otrzymaną wiadomość należy odpowiedzieć potwierdzając lub
odwołując wizytę. Ponadto istnieje możliwość rezygnacji z
zaplanowanej wizyty z poziomu Panelu Pacjenta.
Kiedy należy opłacić wizytę?
Rezerwacja wizyty jest bezpłatna, płatność za usługę medyczną dokonywana jest przed wizytą w rejestracji przychodni.